tjf
Moderminator

Antal inlägg: 33874
Från: 08 Kön: Kvinna
|
|
januari 20, 2008, 14:52:59 pm |
Sunes Sommar.  Kan fortfarande hela filmen, även om jag inte sett den på flera århundranden till idag. Min absoluta favorit . Kan också hela utantill . Perfektion ! 
|
Du kan inte anmäla ditt eget inlägg till en moderator, det verkar knappast särskilt logiskt...!
*magical angel people*
|
|
|
|
Scheckmatt
|
|
januari 20, 2008, 14:56:03 pm |
Min absoluta favorit . Kan också hela utantill . Perfektion !  Jaaaaaaa!  Rudolf är helt sjuk. ''Tre poäng, varje match, kanske inte så konstigt eftersom jag var 2 meter på den tiden...men sen sen fick jag en hiss i huvudet förstår ni, och sjönk ned till normal längd''
|
|
|
|
|
tjf
Moderminator

|
|
januari 20, 2008, 15:09:53 pm |
Jaaaaaaa!  Rudolf är helt sjuk. ''Tre poäng, varje match, kanske inte så konstigt eftersom jag var 2 meter på den tiden...men sen sen fick jag en hiss i huvudet förstår ni, och sjönk ned till normal längd'' "Gu-uud ?"
|
Du kan inte anmäla ditt eget inlägg till en moderator, det verkar knappast särskilt logiskt...!
*magical angel people*
|
|
|
|
Scheckmatt
|
|
januari 20, 2008, 16:00:25 pm |
Gu-uud ?"
''Då kanske ni är doktor?'' ''Det...är jag kanske ja'' ''Men då måste du hjälpa min pappa, han ligger där borta och är jättesjuk'' ''Var det här borta sa du?'' ''Kexchoklad, kexchoklad, kexchoklad...'' ''Kexchoklad, det här du där  Oj, men det är ju också gott'' ''Då tycker jag att du ska smaka om det nu är så gott'' ''Mmmm...gott'' ''Du är knäpp i huvet''
|
|
|
|
|
tjf
Moderminator

|
|
januari 20, 2008, 16:05:15 pm |
''Då kanske ni är doktor?'' ''Det...är jag kanske ja'' ''Men då måste du hjälpa min pappa, han ligger där borta och är jättesjuk'' ''Var det här borta sa du?'' ''Kexchoklad, kexchoklad, kexchoklad...'' ''Kexchoklad, det här du där  Oj, men det är ju också gott'' ''Då tycker jag att du ska smaka om det nu är så gott'' ''Mmmm...gott'' ''Du är knäpp i huvet'' "Spelar du golf ?" "Njaa .. njaeeeh, njaa .. " "Ärligt talat nu, vad har du för handikapp ?" "JAG har väl inget handikapp ?! Eller, ja, jo, jag har ju det här med foten, m-men det är ju bara tillfälligt .."
|
*magical angel people*
|
|
|
|
Scheckmatt
|
|
januari 20, 2008, 16:06:11 pm |
Spelar du golf ?" "Njaa .. njaeeeh, njaa .. " "Ärligt talat nu, vad har du för handikapp ?" "JAG har väl inget handikapp ?! Eller, ja, jo, jag har ju det här med foten, m-men det är ju bara tillfälligt .."
''Har du hål på snoppen?''
|
|
|
|
|
tjf
Moderminator

|
|
januari 20, 2008, 16:16:03 pm |
''Har du hål på snoppen?''
"Nä-ej, Sune, mamma är rörd ." Haha, vi kanske borde lägga av med det här . Lite OnT och OT på samma gång, fast mest OT, är jag rädd . :>
|
*magical angel people*
|
|
|
|
Scheckmatt
|
|
januari 20, 2008, 17:09:53 pm |
"Nä-ej, Sune, mamma är rörd ."
Haha, vi kanske borde lägga av med det här . Lite OnT och OT på samma gång, fast mest OT, är jag rädd . :>
Komigen, botten upp! ''Skaru ha ett åk?'' ''Nää, jag har inte råd''
|
|
|
|
|
tjf
Moderminator

|
|
januari 20, 2008, 17:16:18 pm |
Komigen, botten upp!
''Skaru ha ett åk?'' ''Nää, jag har inte råd''
Jag vågar inte tramsa här .  Jag är laglydig .
|
*magical angel people*
|
|
|
|
Scheckmatt
|
|
januari 20, 2008, 17:33:47 pm |
Jag vågar inte tramsa här .  Jag är laglydig . Det är du ju inte! ''Maaaaaaaaaaat...pojkar!''
|
|
|
|
|
tjf
Moderminator

|
|
januari 20, 2008, 17:44:06 pm |
OFTA JAG SKAPADE DEN HÄR TRÅDEN . NU KOMMER FOLK TYCKA ATT JAG ÄR EN TÖNT .
"Han borde skjutas" "Nee, ännu värre . Han borde mördas ." (trådsplittarN)
|
*magical angel people*
|
|
|
|
Gitarrfreak
|
|
januari 20, 2008, 17:46:46 pm |
OFTA JAG SKAPADE DEN HÄR TRÅDEN .
Tihi.
|
Jag säger nej till droger, men dom lyssnar inte! ॐ | Stop globalization and unite the world!
|
|
|
tjf
Moderminator

|
|
januari 20, 2008, 17:47:44 pm |
Tihi.

|
*magical angel people*
|
|
|
Marjasin
Veteran of the psychic wars

Antal inlägg: 2445
Från: Stockholmis Kön:
|
|
januari 20, 2008, 18:18:01 pm |
En kompis är helt besatt av Sunes sommar, han tar verkligen varje tillfälle han får att använda sig av citat från filmen eller jämföra saker med filmen.
|
Vem vet säkert? Vem här ska förklara den? När kom den till? När hände skapelsen? Gudarna är yngre än den här världen, vem kan då veta världens ursprung? Ingen vet när skapelsen uppstod eller huruvida han har eller inte har skapat den, han som skådar den från skyarna. Endast han vet... eller kanske gör han det ej. - Fritt översatt ur Rigveda
|
|
|
tjf
Moderminator

|
|
januari 20, 2008, 18:21:24 pm |
En kompis är helt besatt av Sunes sommar, han tar verkligen varje tillfälle han får att använda sig av citat från filmen eller jämföra saker med filmen.
Ah, låter som jag . Helt jävla otroligt hur bra en film kan vara . :'D
|
*magical angel people*
|
|
|
darkpsy
Kroniskt Skev

Antal inlägg: 6572
Från: Ett fågelbo Kön: Kvinna
|
|
januari 20, 2008, 19:06:43 pm |
Sunes sommar äger
|
det man inte minns tar man ingen skada av
|
|
|
|
sunnanvind
|
|
januari 20, 2008, 19:14:55 pm |
Gud avd sugen jag blev att se den filmen nu. Den måste ses i veckan...
|
|
|
|
|
|
Scheckmatt
|
|
januari 20, 2008, 20:02:13 pm |
"Han borde skjutas" "Nee, ännu värre . Han borde mördas ." (trådsplittarN)
''Är man rik om man har staket?'' Tihi.
Gulligull.
|
|
|
|
|
|